Egyik ügyfelünk ma megkérdezte, hogy miért írnak neki az irodája Facebook oldalán keresztül olyan üzenetet, hogy „Kaphatok ügyfélszolgálati jellegű segítséget?”
Egy korábbi cikkünkben megmutattuk, hogyan tud egy ügyvéd könnyen létrehozni saját Facebook oldalt irodája számára. A kérdés azokra vonatkozik, akik ezen már túl vannak és aktívan használják is a Facebookot.
A megoldás a Facebook Messenger automatikus, beszélgetésre ösztönző funkciója. Ha meglátogatunk egy Facebook oldalt, akkor nagy eséllyel be van állítva, hogy automatikusan felugorjon a Messenger ablak, ahol előre beállított kérdések közül tud választani a látogató és ezek egyike a fenti mondat.
Ez nem túl életszerű egy ügyvédi iroda esetén, ezért érdemes megváltoztatni. Nyissuk meg irodánk Facebook oldalán jobb felül a Beállítások részt és bal oldalon Kattintsunk az Üzenetküldés fülre.
Itt a „Megkönnyítheted, hogy az emberek beszélgetésbe kezdjenek az oldaladdal” részhez kell görgetni és vagy kikapcsolni ezt a funkciót, vagy más, előre felvett kérdésekre módosítani.
Mivel a Facebook oldalunk kategóriájához tartozó leggyakoribb kérdéseket adja meg rendszer, ezért valószínűleg rosszul van beállítva oldalunk kategóriája. Egy általunk kezelt ügyvédi Facebook oldalnál más kérdések látszanak. Láthatjuk, hogy ez sem tökéletes, de mégis közelebb áll egy ügyvédi iroda mindennapjaihoz.
Amennyiben további segítségre van szüksége ügyvédi irodája Facebook megjelenésével kapcsolatban, kérjük írjon nekünk üzenetet, akár itt vagy a Facebookon!