Az ügyvédi márkaépítés

Az ügyvédi márkaépítés

Az ügyvédkedés kompetitív terület. A Magyar Ügyvédi Kamara szerint kb. 13.000 aktív ügyvéd praktizál Magyarországon. Az ügyvédeknek és ügyvédi irodáknak képesnek kell lenniük minőségi ügyfeleket bevonzani a megélhetésük érdekében. 2022-ben a jogi területen elért siker egyik kulcsa egy világos, összefüggő és átfogó ügyvédi márka vagyis ügyvédi brand felépítése. Ebben a cikkben áttekintést talál az ügyvédi irodai márkaépítés sikerének titkairól. (tovább…)

Mi az a SEO? Hogyan kerülhet a Google első helyére az ügyvédi honlap?

Mi az a SEO? Hogyan kerülhet a Google első helyére az ügyvédi honlap?

Az első kérdést könnyebb megválaszolni, a második viszont egyszerűbb: sok munkával. Most elmondjuk, hogy mi az a keresőoptimalizálás (SEO, azaz Search Engine Optimazation), mire kell figyelni, melyek a tévhitek és átverések, illetve hogyan tudja egy ügyvédi iroda kihasználni a SEO-ban rejlő lehetőségeket az ügyfélszerzés céljára. (tovább…)

Chambers & Partners – Hogyan készül a ranking?

Chambers & Partners – Hogyan készül a ranking?

A nagy ügyvédi irodák egyik legkevésbé kedvelt folyamata a különböző nemzetközi ügyvédi listákra (Chambers, Legal500, IFLR1000) történő submission-ök, beadványok elkészítése. Sok tíz óra befektetés és majd egy év várakozás, mire kiderül, lett-e eredménye a munkának, feljebb lépett-e az iroda vagy megemlítette-e az ügyvédet a kiadvány. (tovább…)

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Adatkezelési tájékoztató

Cookie-k törlése, engedélyezése és kezelése a Chrome-ban
Sütik engedélyezése és tiltása a Mozilla Firefox-ban
Sütik engedélyezése és tiltása az Internet Explorerben
Az előzmények és a sütik törlése a Safariból

Bezárás