Mi az a Legal500 és hogyan működik a rangsorolás, azaz a ranking?
Augusztusban szokás szerint eljön a Legal500 beadványok határideje, utána pedig kezdődik a kutatási fázis. De mi is ez az egész és hogyan működik a Legal500 ranglista? (tovább…)
Augusztusban szokás szerint eljön a Legal500 beadványok határideje, utána pedig kezdődik a kutatási fázis. De mi is ez az egész és hogyan működik a Legal500 ranglista? (tovább…)
Az ügyvédkedés kompetitív terület. A Magyar Ügyvédi Kamara szerint kb. 13.000 aktív ügyvéd praktizál Magyarországon. Az ügyvédeknek és ügyvédi irodáknak képesnek kell lenniük minőségi ügyfeleket bevonzani a megélhetésük érdekében. 2022-ben a jogi területen elért siker egyik kulcsa egy világos, összefüggő és átfogó ügyvédi márka vagyis ügyvédi brand felépítése. Ebben a cikkben áttekintést talál az ügyvédi irodai márkaépítés sikerének titkairól. (tovább…)
Hazánkban inkább elutasítás, mint elfogadás jellemzi az ügyvédi marketinget – és ennek egy jelentős oka a félreértés. Nem minden ügyvéd tudja pontosan, hogy mit jelent a marketing és sokan azért ódzkodnak tőle, mert úgy gondolják, amit másoknál látnak, az nem nekik való. Igyekszünk tisztázni a fogalmakat. (tovább…)
Mit látunk a képen? 5 ügyvédet, ahogy élőben közvetítik, kommentálják a Johnny Depp vs. Amber Heard ügyet. De miért érdekes ez? Számos tanulsága van, akár csak ennek a képnek is.
Hagyománnyá vált, hogy évről évre összeszedjük a lawerist.com listája alapján a legjobb ügyvédi weblapok listáját és elemezzük, melyik miért érdemli meg a kiemelést. Most is így teszünk. A korábbi évek legjobbjai itt találhatók: ügyvédi honlapok 2018-ból és 2019-ből.
Az első kérdést könnyebb megválaszolni, a második viszont egyszerűbb: sok munkával. Most elmondjuk, hogy mi az a keresőoptimalizálás (SEO, azaz Search Engine Optimazation), mire kell figyelni, melyek a tévhitek és átverések, illetve hogyan tudja egy ügyvédi iroda kihasználni a SEO-ban rejlő lehetőségeket az ügyfélszerzés céljára. (tovább…)
A nagy ügyvédi irodák egyik legkevésbé kedvelt folyamata a különböző nemzetközi ügyvédi listákra (Chambers, Legal500, IFLR1000) történő submission-ök, beadványok elkészítése. Sok tíz óra befektetés és majd egy év várakozás, mire kiderül, lett-e eredménye a munkának, feljebb lépett-e az iroda vagy megemlítette-e az ügyvédet a kiadvány. (tovább…)
A minap olvastam egy „marketing szakember” cikkét, ahol ügyvédeknek adott tanácsot ügyvédi honlapokkal kapcsolatban. Leírta, hogy miért rossz a WordPress alapú honlap és miért csak az egyedi fejlesztés működik. (Azért, mert ő az utóbbihoz ért, de hát ez nem is meglepő.) (tovább…)
A Games Incubator nevű cég fejleszti az I Am Your Lawyer nevű játékot, ahol meglepő módon egy ügyvéd bőrébe, illetve öltönyébe vagy kiskosztümjébe kell bújnunk. A cél ügyfeleink képviselete a bíróságon (gyanítom büntető-ügyekben) – a cél a győzelem, vagyis a felmentés. (tovább…)
Reméljük 2020-ban már nem kérdés, hogy szüksége van-e egy ügyvédnek honlapra. Az is nyilvánvaló, hogy a közösségi média platformok valamelyikén is érdemes jelen lenni, legyen az a Facebook, a LinkedIn vagy az Instagram (igen, ott is – ha a célcsoportunk ott van). (tovább…)
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.
Adatkezelési tájékoztató
Cookie-k törlése, engedélyezése és kezelése a Chrome-ban
Sütik engedélyezése és tiltása a Mozilla Firefox-ban
Sütik engedélyezése és tiltása az Internet Explorerben
Az előzmények és a sütik törlése a Safariból