Nyolc hatékony módszer az ügyvédi honlap modernizálására

Nyolc hatékony módszer az ügyvédi honlap modernizálására

Úgy gondolja, hogy ügyvédi irodájának új honlapra van szüksége? Mielőtt belevágna egy költséges és időigényes teljes újratervezésbe, érdemes megfontolnia, hogy a meglévő ügyvédi weboldal frissítése és funkcionalitásának fejlesztése nem hozná-e meg a kívánt eredményt. Egy átgondolt, lépésről lépésre történő modernizálás sokkal költséghatékonyabb megoldás lehet mint egy új ügyvédhonlap.

(tovább…)

Ügyvédi marketing trendek 2025-ben

Ügyvédi marketing trendek 2025-ben

Az ügyvédi piacon egyre nagyobb a verseny, és az ügyvédi irodák számára már nem elég csupán a szakértelem – elengedhetetlen a tudatos és hatékony marketing is. A 2025-ös évben több új és erősödő trend alakítja majd az ügyvédi marketinget, amelyeket érdemes időben felismerni és alkalmazni. Az alábbiakban bemutatjuk, mire kell fókuszálni a következő évben.

(tovább…)

Az ügyvédi márkaépítés

Az ügyvédi márkaépítés

Az ügyvédkedés kompetitív terület. A Magyar Ügyvédi Kamara szerint kb. 13.000 aktív ügyvéd praktizál Magyarországon. Az ügyvédeknek és ügyvédi irodáknak képesnek kell lenniük minőségi ügyfeleket bevonzani a megélhetésük érdekében. 2022-ben a jogi területen elért siker egyik kulcsa egy világos, összefüggő és átfogó ügyvédi márka vagyis ügyvédi brand felépítése. Ebben a cikkben áttekintést talál az ügyvédi irodai márkaépítés sikerének titkairól. (tovább…)

Mi az a SEO? Hogyan kerülhet a Google első helyére az ügyvédi honlap?

Mi az a SEO? Hogyan kerülhet a Google első helyére az ügyvédi honlap?

Az első kérdést könnyebb megválaszolni, a második viszont egyszerűbb: sok munkával. Most elmondjuk, hogy mi az a keresőoptimalizálás (SEO, azaz Search Engine Optimazation), mire kell figyelni, melyek a tévhitek és átverések, illetve hogyan tudja egy ügyvédi iroda kihasználni a SEO-ban rejlő lehetőségeket az ügyfélszerzés céljára. (tovább…)

Chambers & Partners – Hogyan készül a ranking?

Chambers & Partners – Hogyan készül a ranking?

A nagy ügyvédi irodák egyik legkevésbé kedvelt folyamata a különböző nemzetközi ügyvédi listákra (Chambers, Legal500, IFLR1000) történő submission-ök, beadványok elkészítése. Sok tíz óra befektetés és majd egy év várakozás, mire kiderül, lett-e eredménye a munkának, feljebb lépett-e az iroda vagy megemlítette-e az ügyvédet a kiadvány. (tovább…)

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Adatkezelési tájékoztató

Cookie-k törlése, engedélyezése és kezelése a Chrome-ban
Sütik engedélyezése és tiltása a Mozilla Firefox-ban
Sütik engedélyezése és tiltása az Internet Explorerben
Az előzmények és a sütik törlése a Safariból

Bezárás