Az AdWords a Google saját hirdetési rendszere, ennek keretében jelennek meg a fizetett megjelenések, mikor rákeresünk valamire a Google keresőben. A hirdetett tartalmak közül 4 darab legfelül jelenik meg, 3 pedig az oldal alján, így a látogató az keresési találatok első oldalán látja a hirdetéseket. (tovább…)
Egyre több ügyvédi iroda van jelen a Facebookon, ami önmagában előremutató jel. Az ügyvédek megjelennek ott, ahol az ügyfeleik is órákat töltenek naponta: a közösségi médiában. Ellenben sajnos nem minden ügyvéd tudja, hogy mire és hogyan kellene használnia a Facebookot. A szándék jó, a megvalósításba szokott hiba csúszni. (tovább…)
A londoni székhelyű Legal500 28 éve rangsorolja számos ország ügyvédi irodáit jogterületenként különböző kategóriákba. Megjelent a 2016-os kiadás. (tovább…)
Több cikkünkben megállapítottuk, hogy az ügyvédek Magyarországon továbbra is ajánlások alapján kapják a legtöbb munkát. Az ügyvédi munka bizalmi pozíció és nem szívesen bízzuk olyanra, akiről nincs információnk. De manapság tévét vagy telefont sem egyetlen ismerősünk ajánlása alapján veszünk, hanem online rákeresünk a szimpatikus típusra, megnézzük milyen cikkeket írtak róla, hány értékelést találunk és ezekből (időnk függvényében) többet-kevesebbet végigolvasunk. Amiről több pozitív említés van, abban jobban bízunk – az ember így működik.(tovább…)
Az utóbbi hetek leghangosabb eseménye a taxisok kontra Uber vita volt a magyar közéletben. Lássuk, hogy az ügyvédek és a jogi szolgáltatások mit tanulhatnak az esetből. (tovább…)
Február 9-én azavvo.com elindította fix díjas ügyvédi szolgáltatását az USA-ban. Ezzel az ügyvédeket az ügyfeleivel összekapcsoló weboldal egy új szintre lépett a jogi szolgáltatások és az ügyvédi marketing piacán. Természetesen az üzleti modell jelenleg a hazai Ügyvédi törvény és Kamarai szabályozások miatt elképzelhetetlen itthon, pedig pontosan a magyar ügyvédség nagy részét kitevő, 1-2 személyes ügyvédi irodák profitálnának belőle a legtöbbet.(tovább…)
Ez a mondat hangzott el néhány hete a Magyar Ügyvédi Kamara székházában, miközben egy ügyvéddel beszélgettem. Tudtuk eddig is, hogy a magyar ügyvédek kisebb részének van honlapja, és azok jelentős része is vagy elavult, vagy nem tölti be az elvárható funkcióit. Mégis sokkoló volt ez a kijelentés. Most igyekszünk megcáfolni.
Az ügyvédi munka ugyanolyan bizalmi kapcsolatot feltételez, mintha egy orvossal vagy egy építésszel konzultálnánk. Az életünk egy részét bízzuk rájuk, akár az egészségünkről, a lakóhelyünkről vagy ügyvédek esetében mindennapjaink egy fontos eleméről legyen szó. De mi alapján bízzuk valakire az életünk egy részét? (tovább…)
Melyek az ügyvédi irodákat leginkább érintő kihívások a jelenlegi gazdasági környezetben? Az árazás? A konkurencia? A technológia vagy az alternatív jogi szolgáltatók, melyek kiváltják az ügyvédi munka bizonyos elemeit? Immár hetedik éve, hogy az Altman Weil nevű tanácsadócég felmérést készít az amerikai ügyvédi irodák körében és próbál választ találni ezekre a kérdésekre.
Minden év elején több tucat listát olvashatunk, mely az adott iparágon belüli trendekkel, előrejelzésekkel foglalkozik. Nem kivétel ez alól a marketing és a pr sem. Lássuk mik az általunk legfontosabbak ítélt trendek, és melyek alkalmazhatóak ezek közül az ügyvédekre Magyarországon.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.