Az ügyvédi marketing fontos és elismert része az online megjelenés, melynek az ügyvédi honlap a zászlóshajója. A lawyerist.com minden évben összegyűjti a szakmai zsűrijük szerinti legjobb ügyvédi honlapokat. Ebből szemezgetünk, a képekre kattintva megnyílnak a honlapok is.
Roulston Urquhart Criminal Defence
Büntetőjoggal foglalkozó kis iroda honlapja. Meggyőző az összes képen végigvonuló dizájn a székekkel, asztallal és a minimalista térrel. Nagyon szép, egész képes nyitólap még nyomatékosabbá teszi az első benyomást. Rövid nyitó szlogen és kapcsolatfelvételre biztató hívószavak (CTA – call to action).
Yeti Law
Szeretjük, ha az ügyvédi honlapok, vagy akár az ügyvédi reklámok és marketing tevékenység is kilép a konzervatív, „mikszáthi világból”. Értjük a koncepciót, ami végigvonul a honlapon (a levédett Legal Sherpas kifejezés pluszpontot érdemel), de összességében mégis kicsit kellemetlenül érezzük magunkat. Talán a kevésbé jól sikerült képek, vagy a túlzott lazaság miatt, de számunkra mégsem áll össze.
Bick Law LLP
A kizárólag környezetvédelmi joggal foglalkozó iroda erős első benyomást tesz a színes, egzotikus állatokkal – de utána ez a lelkesedés elmúlik. Az ügyvéd profilok nehezen áttekinthetőek, de a referenciák felsorolása nagyon ötletes – hazai ügyvédek is gyakrabban élhetnének ezzel a megoldással.
Tivadar Ügyvédi Iroda
Egy hazai példa egy letisztult, informatív, modern, de mégis elegáns honlapra. Az Év Honlapja verseny B2B szolgáltatások kategóriájában a legtöbb közönségszavazatot nyerte ez az ügyvédi honlap – melyet mi készítettünk.
További referenciáinkat itt találja:
McKneely Law Firm
A büntetőjogra specializálódott ügyvédek weboldalai legendásan jók az Egyesült Államokban. Ez egy egyszemélyes iroda weblapja, de minden szerepel rajta, ami szükséges az ügyfelek megszerzéséhez: elismerések, élő chat, sajtómegjelenések, ügyleírások és sok kép. Bizalomgerjesztő, nem tolakodó, de mégis nagyon profi.
Cates Mahoney
Kártérítéssel foglalkozó ügyvédek, ahol a legnagyobb marketing értéke az általuk kiharcolt kártérítési összegeknek van. Ki is használják. Sajnos hazánkban a múlt évezredben íródott etikai szabályok szerint ilyen jellegű adatokat nem szabad feltűntetni az ügyvédi honlapokon. Érdemes megfigyelni, hogy ez sem egy bemutatkozó oldal, ahol arról írnak, hogy melyik egyetemen milyen minősítéssel végeztek az ügyvédek, hanem ügyfeleket akarnak szerezni a weblappal: call to action-ök, elérhetőségek, testimonial-ok. És egy szép, letisztult logó. Amilyenre talán Önnek is szüksége lehet.
Elmondható, hogy minden fenti honlapban közös a kapcsolatfelvételre ösztönzés kiemelkedő szerepe, a mobilra optimalizáltság (az érdeklődők fele már mobilról nézi a honlapokat), a letisztult dizájn, ami nem unalmas egyszerűséget jelent, a biztonságos kapcsolat (SSL titkosítás) és a szakmai blog.
Ha még nincs honlapja, vagy szeretné megújítani több éve készült ügyvédi oldalát, keressen minket és kérjen ajánlatot! Kattintson ide: