Kommunikáció
A kommunikációnak előre tervezettnek, célzottnak és folyamatosnak kell lennie az adott üzleti cél elérése érdekében. Tudni kell, hogy miért kommunikál az iroda – ezeket a célokat segítünk megtalálni, majd megvalósítani. Minden tanácsadásunk egy kommunikációs audittal kezdődik, ahol felmérjük az ügyfél pozícióját és eddigi tevékenységét. Közösen meghatározzuk az ügyvédi iroda számára elérendő rövid-, közép és hosszú távú célokat.
A sajtókommunikációs tevékenység során azonosítjuk az országos, helyi és iparági releváns médiumokat. Sajtótervet készítünk és megvalósítjuk az egyszeri vagy tartós sajtókampányokat. Ezek végén utánkövetéssel és elemzéssel nyújtunk további segítséget.
Üzletfejlesztés
Több vagy jobb ügyfél, nagyobb árbevétel, széles szolgáltatás portfolió vagy éppen célzott jogterületek. A kommunikáció soha nem öncélú, hanem mindig az üzletfejlesztés szolgálatában áll. Legyen szó az irodai folyamatok átvilágításáról, potenciális ügyfelek feltérképezéséről, pozícionálásról vagy versenytárselemzésről, az üzletfejlesztési eszközök széles tárházát kínáljuk ügyfeleinknek. Hol érdemes megjelenni, hol érdemes networking tevékenységet folytatni, hogyan szerezzünk vissza elvesztett ügyfelet – mindenre van válaszunk.
Ügyvédi rangsorok
A három legfontosabb nemzetközi ügyvédi rangsoron kívül több mint 1200 kiadvány rangsorolja az ügyvédi irodákat. Nemzetközi tanácsadóink kiterjedt tapasztalattal rendelkeznek az ügyvédi rangsorok területén, mindegyikük több évet töltött el szerkesztőként vagy kutatóként ezeknél a kiadványoknál. Segítünk eldönteni, hogy melyik rangsorban vegyen részt, melyiket hagyja figyelmen kívül.
Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a nemzetközi ügyvédi díjak és elismerések. Segítünk irodájának a releváns díjak és megmérettetések felkutatásában, és a pályázati anyagok elkészítésében.
Online jelenlét
Hisszük, hogy a jó ügyvédek továbbra is ajánlások alapján kapják a legjobb munkákat. Szájmarketing és kapcsolatépítés – ezeket nem tudja nyújtani a legjobb weboldal sem. De mit néz meg először valaki, miután hallott egy ügyvédről? Hol keres rá az irodájára? Hol találja meg a publikációit, hol veheti fel vele a kapcsolatot? Az online felületeken. Saját weboldal, Facebook, LinkedIn – a legfontosabb és leggyakoribb platformok, melyek egy ügyvéd kelléktárából sem hiányozhatnak. Hírlevél, blog, közösségi média eszközök – az innovatív és előretekintő ügyvédek terveznek vele. Segítünk a tervezésben és segítünk a megvalósításban.