2016-os évösszegzőnk az ügyvédi piacon

január 3rd, 2017 Posted by Kommunikáció No Comment yet

Szokás év elején visszatekinteni az előző évre, értékelni az eredményeket és levonni a következtetéseket az új évvel kapcsoltban. Mi is megpróbáljuk összefoglalni az évünket.

Biztonsággal kijelenthető, hogy az ügyvédi irodák elkezdték tudatosan alakítani a kommunikációjukat. 3-4 évvel ezelőtti állapotokhoz képest sokkal több közepes és nagy méretű irodát látunk szerepelni a sajtóban, akik szakmai cikkekkel, elemzésekkel és nyilatkozatokkal növelik presztízsüket és ápolják szakértői státuszukat.

2016 során a Pro/Lawyer Consulting több mint egy tucat hazai ügyvédi irodának vagy jogi tanácsadónak segített elérni üzleti céljait. Ebbe beletartozik a folyamatos pr és kommunikációs tanácsadás, a Legal500 és Chambers & Partners beadványok elkészítése és felülvizsgálata (20-nál is több beadvány), online jelenlét kialakítása (honlap és közösségi média), marketing anyagok tervezése és gyártása, rendezvényszervezés és a sajtókapcsolatok alakítása is.

Sajtótevékenységünk keretében 50 cikkel közel 800 megjelenést generáltunk ügyfeleinknek a hazai jogi és gazdasági sajtóban, melyet online, print, rádiós és televíziós csatornákon (beleértve az index.hu, az origo.hu, az RTL Klub, a TV2, a HírTv és a Gazdasági Rádió felületeit is) keresztül jutattunk el a potenciális ügyfelekhez. Több mint 20 jogászt vagy ügyvédet szólaltattunk meg 100 fölötti médiafelületen. Emellett ügyfeleink több mint 20 saját rendezésű vagy felkérés alapján történő rendezvényen adtak elő, közel ezer érdeklődőhöz eljuttatva az üzeneteiket és szaktudásukat.

Közben cégünk is folytatta az ügyvédi piac trendjeit bemutató tevékenységét. Írtunk 10 cikket, készítettünk egy tanulmányt a BÜK-kel és a MÜK-kel együttműködve a hazai ügyvédjelöltek helyzetéről és motivációiról (ezen a linken letöltheti), melyet a Magyar Ügyvédi Kamarában be is mutattuk az érdeklődő közönség előtt. A tanulmány létrejöttének segítője, a Budapesti Ügyvédjelölti Tagozat felkérésére egy másik előadást is tartottunk a Kamarában, továbbá egy saját meetupot is szerveztünk több mint 30 ügyvédnek az ügyvédi reklám és kommunikáció lehetőségeiről. Ezen túl a Szegedi Egyetem jogi karán is adtunk elő a jogi kommunikációról.

14940168_1809570082660659_1643987152240541323_o

Mindezek mellett két nemzetközi ügyvédi hálózatnak is tartottunk előadást és workshopot, segítve őket a jogi hálózatokban rejlő lehetőségek hatékonyabb kihasználása érdekében. Számos cikkünk jelent meg a Jogászvilág, az Ügyvédek lapja, a Pesti ügyvéd, a Jogi Fórum és a Jogerő hasábjain. A közösségi médiában 1000-nél is többen követik posztjainkat.

Az év csúcspontjaként pedig elnyertük a Kreatív magazin B2B kommunikációs megoldásokat díjazó versenyén a különdíjat az „Ügyvédi iroda pozícionálása” című integrált kampányunkkal.

Mi a cél 2017-re? Természetesen a növekedés! Reméljük Önök is velünk tartanak!