TRÉNINGEK, KÉPZÉSEK

LinkedIn használat ügyvédeknek – tippek és trükkök

Regisztrált a LinkedInen, de nem használja napi szinten? Csak pár száz kapcsolata van, de még sosem kapott megkeresést LinkedInen keresztül? Esetleg még nem is regisztrált, nem hisz benne, hogy van értelme? Előadásunk és személyes tanácsadás során áttekintjük:

✓  miért kell aktívan jelen lenni a LinkedIn-en
✓ hogyan alakítsuk ki ügyvédként a profilt
✓ mire figyeljünk oda a profilunkon
✓ csoportok, oldalak, kommentek – mire használjuk a LinekedIn-t
✓ tippek, trükkök, amit nem mindenki tud

Az előadás brosúrája itt letölthető

Prolawyer, LinkedIn, tréning, ügyvédi iroda

Hogyan lesz a névjegykártyából ügyfél?

A networking gyakran a szükséges rossz, hogy új kapcsolatokat szerezzünk és potenciális ügyfleekkel találkozzunk. Azoknak szól az előadás, akik gyakran járnak rendezvényekre, de nem tudják mit kezdjenek a temérdek névjegykártyával az asztalukon. Az előadásban elmondjuk, hogy:

✓ milyen eseményekre menjünk – hogyan válasszunk a rendezvények közül
✓ ki menjen a szakmai rendezvényre, a koktélpartira és a meetupra
✓ ki mit csináljon egy rendezvényen
✓ mi legyen a névjeggyel az esemény után – az utánkövetés
✓ telefon, találkozó, céges bemutatkozás

Az előadás brosúrája itt letölthető

Prolawyer, tréning, ügyvédi iroda, hogyan lesz a névjegyből ügyfél

Hogyan maximalizáljuk a jogi hálózatunkban rejlő lehetőségeket?

Ha az Önök irodája is tagja egy nemzetközi hálózatnak és úgy érzik, nem aknázzák ki maximálisan tagdíjjal és a találkozókkal elvárható lehetőségeket, akkor ez Önnek szól! Több nemzetközi hálózat közgyűlésén tartottunk már előadást, mely során áttekintettük, hogy:

✓ mit lehet tanulni a nemzetközi ügyvédi irodáktól
✓ mik a céljaink egy hálózati tagsággal
✓ milyen problémákba ütköznek az ügyvédi irodák hálózatai – és mi a megoldás
✓ milyen lesz a jogi hálózatok jövője

Az előadás brosúrája itt letölthető

Prolawyer, jogi hálózat, tréning, ügyvédi iroda

Közösségi média és az ügyvédi irodák

Facebook vagy LinkedIn? Mit keres egy ügyvéd vagy egy ügyvédi iroda a közösségi médiában? Van értelme egyáltalán jelen lenni? Nem biztos… És van aki használja, még sincs stratégiája a közösségi média jelenlétére, így csak elvesztegetett időként jelenik meg az időnyilvántartásban. Előadásunkban kitérünk arra, hogy:

✓ melyik közösségi média platform való az ügyvédeknek és az ügyvédi irodának
✓ LinkedIn vagy Facebook? Melyikre van szükség és mire használjuk
✓ egyéb megoldások – Instagram, Twitter, Pinterest, Google+
✓ ki kezelje az iroda profilját – policy és szabályzat
✓ a kollégák bevonása – mivel vegyük rá, hogy megossza a híreinket

Az előadás brosúrája itt letölthető

Prolawyer, közösségi média, tréning, ügyvédi iroda